
Tony’s Chocolonely mee in de rugzakken!

Vandaag hebben we het mooie nieuws gekregen dat het welbekende ‘Tony’s Chocolonely’ zijn steentje bij gaat dragen om het team van ‘Deloitte Reaching Peaks 2016’ naar de top van de Kilimanjaro te helpen.
Tony’s Chocolonely is een onderneming die chocolade produceert en een visie heeft om ervoor te zorgen dat er wereldwijd 100% slaafvrije chocolade geproduceerd wordt. Om van deze norm een standaard te maken, geeft Tony’s Chocolonely het goede voorbeeld door zelf 100% slaafvrij te produceren. Daarnaast wil deze onderneming de chocolade-industrie, de politiek en de consumenten alerter maken op het feit dat nog lang niet alle chocola via de gestelde norm geproduceerd wordt, terwijl dit wel zou moeten.
Wanneer we spreken over ‘making an impact that matters’, passen Deloitte en Tony’s Chocolonely dus goed bij elkaar. Deloitte streeft deze missie na door het leveren van diensten van hoge kwaliteit. Tony’s Chocolonely streeft hetzelfde doel na door middel van het 100% slaafvrij maken van alle geproduceerde chocola in de wereld.
Onder de teamleden wordt nu druk gespeculeerd welke smaken er mee gaan….. ;-).